حدیث روز
متن حديث

یکشنبه، 18 شهریور 1403 Sunday, 8 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1881 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

بهره برداری از بیمارستان شهدای نفت گچساران در ابتدای سال آینده

مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با همراهی دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت از روند عملیات تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت بازدید و آخرین مراحل تکمیل این طرح نیمهتمام را مورد بررسی و ارزیابی میدانی قرار داد.

پ
پ

به گزارش پايگاه اطلاع رساني نفتخيز، مهندس کمالی با بیان اینکه راهاندازی بیمارستان شهدای نفت برای ما بسیار حایز اهمیت است گفتهمه اجزا مرتبط  با این طرح اعم از مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ،شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران و سایر پشتیبانی کنندهها و پیمانکار باید به خوبی این قضیه را پیگیری کنند تا ان شاءالله افتتاح هر چه سریعتر این بیمارستان را نظاره گر باشیم.

وی عنوان کرد: در صورت پیگیری و رفع مشکلات مالی پیمانکار انتظار میرود این مرکز درمانی اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به بهرهبرداری برسد.

کمالی با بیان اینکه همکاران ما در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سالها چشم انتظار راهاندازی این مرکز درمانی هستند گفت: موقعیت این بیمارستان به گونهای است که با راه اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع  می شوند.

مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران ادامه داد در حوزه انتخاب پیمانکار پیگیری خوبی صورت گرفته و پیمانکار توانمندی برای ادامه کار و به اتمام رساندن این طرح انتخاب شده است.

وی همچنین با بیان اینکه روال فعلی طرح تسریعی نیست و باید روال فعلی تسریع پیدا کند گفتنیاز است جلسهای با حضور مسئولین ستادی و پیمانکار برای سرعت بخشیدن بکار و رفع  مشکلات طرح برگزار شود.

کمالی در ادامه با اعلام اینکه کلیات بیمارستان فعلی در شان کارکنان صنعت نفت و محیط پیرامونی نیست گفتبا توجه به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین جهت رفع مشکلات خدمات گیرندگان قبلی در تلاشیم بیمارستان شهدای نفت راهاندازی و مشکلات فعلی مرتفع گردد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در این بازدید گفت: با مشخص شدن پیمانکار عملیات تکمیل این طرح اوایل مردادماه دوباره از سر گرفته شد.

دکتر رضا بقائی عنوان کردعملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخشهای بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و کلنگ احداث این طرح بیمارستانی در آن سال در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع بر زمین زده شد و مدت زمان اجرای این طرح سه سال عنوان شد اما با گذر زمان و به دلیل برخی مشکلات نیمه کاره باقی ماند.

وی اعلام کرددر حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه میدهد.

شناسه : 1084 12 آبان 1402 - 21:03 148 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.