مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جایگاه روابطعمومی را در تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر، راهبردی دانست و به ایفای صحیح نقش روابطعمومی در مسیر اطلاعرسانی و امیدآفرینی تاکید کرد.
به گزارش خط شهر و به نقل از روابطعمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در اولین گردهمایی روابطعمومیهای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی برگزار شد، گفت، روابطعمومی، پیشانی شرکت است و انتظار میرود به شیوهای مطلوب و نوین، دستاوردها و فعالیتهای این صنعت در جامعه منعکس شود.
وی ضمن قدردانی از دکتر زینب شریفی در برگزاری دورههای آموزشی، بیان کرد، اقدامات لازم برای افزایش کارآیی، تقویت مهارتها و مهیا کردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز روابطعمومیها، در حال انجام است چرا که معتقدیم روابطعمومی پویا و متخصّص، سهم مهمی در پیشبرد اهداف شرکت دارد.
نگاه ملّی به تولیدات صنعت نیشکر
مدیرعامل توسعه نیشکر همچنین به معرفی تولیدات متنوّع نیشکری همچون الکل طبی، خمیرمایه، خوراک دام، ام.دی.اف، شکرهای طعمدار، شکر قهوهای و… به جامعه تاکید کرد و گفت، با فعالیت هدفمند روابطعمومی، این محصولات با نگاه ملّی معرفی تا کام مردم از این دستاوردها شیرین شود.
ناصری در ادامه از فعالیت مؤثر مدیر روابطعمومی توسعه نیشکر قدردانی کرد و برگزاری جشنواره شکرستان، تولید محتوای موثر خبری، تعامل مناسب با رسانهها و صدا و سیما را بخشی از دستاوردهای مهم روابطعمومی برشمرد که موجب شده مردم شناختی بهتر از این صنعت داشته باشند.
وی تاکید کرد، هرچه شناخت از دستاوردهای صنعت نیشکر در حوزه تولیدات، مسئولیت اجتماعی، فعالیتهای محیطزیستی و…. بیشتر شود، به همان اندازه، انتقادات نسبت به این صنعت کمتر میشود.
ضرورت آموزش نیروهای متخصّص در روابطعمومی
در ادامه این نشست، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی ضمن قدردانی از روابطعمومیهای صنعت نیشکر به مناسبت روز ارتباطات و روابطعمومی، بر آموزش نیروهای متخّصص در این حوزه تاکید کرد.