حدیث روز
متن حديث

جمعه، 27 مهر 1403 Friday, 18 October 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1904 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پی شهادت سید حسن نصرالله

شهادت سید حسن نصرالله ضربه‌ای سنگین به جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان است، اما بی‌شک راه و آرمان‌های او تا رسیدن به قدس شریف و نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی همچنان زنده و پویا خواهد ماند.

پ
پ

متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


با نهایت تاثر و تاسف، خبر شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، به دست رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی را دریافت نمودیم. این حادثه تلخ و جانکاه، قلب‌های همه مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورده و بار دیگر چهره‌ی سیاه و بی‌رحم این رژیم جنایتکار و منحوس را به نمایش گذاشت.

سید حسن نصرالله، مردی بود که با شجاعت و ایمان بی‌نظیر خود، همواره در خط مقدم مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم قرار داشت و برای آزادی و سربلندی ملت های مظلوم لبنان و فلسطین تلاش‌های بی‌شائبه‌ای انجام داد. شهادت این رهبر بزرگوار ضربه‌ای سنگین به جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان است، اما بی‌شک راه و آرمان‌های او تا رسیدن به قدس شریف و نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی همچنان زنده و پویا خواهد ماند.


همچنین، کشتار بی‌رحمانه و بی‌دفاع مردم لبنان توسط رژیم صهیونیستی، جنایتی نابخشودنی و نقض آشکار حقوق بشر است که باید توسط جامعه بین‌المللی محکوم و متوقف شود. این جنایات وحشیانه، تنها عزم و اراده ملت‌های آزاد و مقاوم را برای مقابله با ظلم و تجاوز تقویت می‌کند.

اینجانب، به نمایندگی از طرف خود و تمامی کارکنان شرکت لوله‌سازی اهواز، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف لبنان و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح پاک آن شهید عزیز، علو درجات مسئلت دارم.

شناسه : 1917 11 مهر 1403 - 11:02 34 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.