حدیث روز
متن حديث

شنبه، 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1852 تعداد خبرهای امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

پیام تسلیت عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همران ایشان

سیاوش محمودی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب ملت و همراهان ایشان را تبریک و تسلیت و گفت و خاطر نشان کرد که مسیر اعتلای نظام و اقتدار کشور در سایه رهبری هوشمندانه امام خامنه ای(مدظله العالی) ادامه خواهد یافت. 


پ
پ

به گزارش خط شهر، سیاوش محمودی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پیامی شهادت رئیس جمهور و جمهی از همرانشان را تسلیت گفت که شرح پیام به صورت زیر است: 


وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رییس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

بی شک آیت الله رئیسی از جمله دولتمردان نظام و ایران اسلامی بود که عمر شریف خود را خستگی ناپذیر و جهادی در راه خدمت به انقلاب و مردم شریف ایران صرف کرد و ولایت مداری، عدالت محوری و مردم گرایی را در اولویت و در راس امور زندگی و کاری خود قرار داد و در تفکر و عمل یادآوری شهید رجایی بود، و بنا به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی شرط شهید شدن شهید بودن است وشهیدوار زیست و جهاد کرد و در همین راستا دومین شهید جمهور شد.

حضور همراهانی چون آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دولت، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه در کنار آیت الله سید ابراهیم رئیسی، درد و آلام این سانحه را دو چندان کرده و صبر بر این مصیبت را سخت تر میکند. 

اینجانب این ضایعه بزرگ و شهادت مسئولان خدمتگزار مردم را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، هیأت دولت، خانواده محترم شهدا و مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و با طلب مغفرت و رحمت برای آن عزیزان، امیدوارم روح شهدا با اولیاء الهی محشور و حضرت علی موسی بن الرضا(ع) در روز میلادشان مهمانشان فرماید.

ملت ایران بارها چنین حوادث تلخی را از سر گذرانده‌اند و اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد اما به فرموده رهبر معظم انقلاب "مردم ایران مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور ایجاد نمی شود" و قطعا در سایه رهبری هوشمندانه امام جامعه، مسیر اعتلای نظام با قدرت و اقتدار بیشتری ادامه خواهد یافت.

سیاوش محمودی

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز

شناسه : 1801 31 اردیبهشت 1403 - 21:09 124 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.