حدیث روز
متن حديث

شنبه، 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1851 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

پیام مدیر عامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت شهادت آیت الله دكتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی، شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی و همراهانش را تبریک و تسلیت گفت.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است؛                    بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

شهادت در راه خدمت به مردم، عزت و سرافرازی ابدی بوده و سعادتی است که تنها نصیب برگزیدگان می شود. رحمت حق بر فقیه عارف و سالک خالص، اسوه اخلاق، خادم الرضا(ع) و سرباز انقلاب اسلامی و ولایت حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهانش.

 شهادت این عالم ربانی و مرد میدان خدمت به مردم را به پیشگاه قائم آل محمد(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد منان مسئلت دارم که همه شهدای این سانحه مشمول رحمت واسعه و در جوار ثامن الحجج، حضرت امام رضا(ع) متنعم به الطاف الهی گردند.

قباد ناصری

شناسه : 1798 31 اردیبهشت 1403 - 11:13 75 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.