حدیث روز
متن حديث

شنبه، 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1852 تعداد خبرهای امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

آتش سوزی انبار روغن خودرو در اهواز مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تلاش پنج ساعته بیش از سی آتش نشان اهوازی آتش سوزی مهیب انبار بزرگ روغن در منطقه زرگان اهواز مهار شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر، کوروش سبزعلی اظهار کرد: آتش سوزی در انبار بزرگ روغن در منطقه زرگان اهواز با تلاش همه جانبه آتش نشانان خاموش شد و نگرانی‌ها از سرایت آتش به ساختمان های همجوار محل حادثه پایان یافت.

وی افزود: این آتش سوزی ساعت ۱۹:۳۰ امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در منطقه زرگان اهواز، اتفاق افتاد که با تلاش ایثارگرانه بیش از ۳۰ نفر از ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز کنترل و پس از حدود ۵ ساعت عملیات بی وقفه آتش نشانی، مهار و به طور کامل خاموش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: به محض اعلام وقوع این رخداد به ستاد فرماندهی آتش نشانی، آتش نشانان با ۸ خودرو آتش نشانی در محل حادثه حاضر و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.

سبزعلی اظهار داشت: در اولین اقدام با هماهنگی دستگاه‌های امدادی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی دیگر، نسبت به قطع شبکه‌های برق و گاز محل وقوع حادثه اقدام شد، برای مقابله با این آتش سوزی، آتش نشانان با تجهیزات کامل، چند دستگاه تانکر آب و خودروهای حریق در محل حادثه حاضر شدند و فعالیت همه جانبه و سرعت عمل آنان باعث شد تا حادثه‌ای که ممکن بود آبستن فاجعه‌ای بزرگ وخطرناک باشد در کنترل کامل قرار گیرد و آتش سوزی خاموش شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در مورد علت بروز این حادثه اظهار کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی اهواز در حال بررسی علت رخداد این حادثه و میزان خسارت مالی وارد شده هستند و این حادثه خوشبختانه هیچ مصدومی و فوتی نداشت.

 

 

 

شناسه : 1756 07 اردیبهشت 1403 - 00:18 160 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.