حدیث روز
متن حديث

شنبه، 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1852 تعداد خبرهای امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

پیام تجلیل و تشکر سید محسن موسوی زاده بابت مشارکت پرشور مردم در انتخابات و دادن رأی اعتماد به این نماینده منتخب مردمی

سید محسن موسوی زاده منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات و دادن رأی اعتماد به این نماینده منتخب مردمی تجلیل و تشکر کرد. 

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سید محسن موسوی زاده، متن پیام تجلیل و تشکر منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ایران به رغم توطئه‌های گسترده استکبار جهانی با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای ضمن خلق حماسه‌ای دیگر، توطئه دشمنان را خنثی و آن‌ها را بار دیگر ناامید و در عرصه جهانی رسوا کردند.

اینجانب سیدمحسن موسوی‌زاده ضمن قدردانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رای و دادن رای اعتماد به خدمت‌گذار خود، بر این قول خواهم ماند همان‌گونه که از گذشته در کنار مردم و با آن‌ها بودم، بعد از آن نیز با مردم بمانم و اجازه ندهم رأی‌شان کوچک شمرده شده و صدای رسای آن‌ها در مجلس شورای اسلامی خواهم بود.

این مردم شریف به این امید به بنده رای اعتماد دادند که به اصلاح مشکلات و حل گرفتاری های موجود توسط این خادمشان، امیدوار هستند؛ پس از درگاه خداوند باریتعالی میخواهم که در اجرای وظیفه خطیری که بر شانه های این بنده اش نهاده بیش از پیش مرا یاری کرده و عزمی استوار برای ورود به دریای مشکلاتی که مردم برای حل آن ها مرا وکیل کردند بدهد. 

من؛ سیدمحسن موسوی‌زاده فرزند خوزستان؛ به روح بلند رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و شهدای سربلند میهن اسلامی درود می‌فرستم و از تمام کسانی که زمینه‌ساز این حضور حماسه‌ساز و چشم‌گیر بودند قدردانی می‌کنم.

سیدمحسن موسوی‌زاده

منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون

شناسه : 1680 14 اسفند 1402 - 12:55 215 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.