حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی‌ با حضور سردار نوعی اقدم در شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان امروز (چهارشنبه ۲۰دی۱۴۰۲)، آیین چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جنگ تحمیلی و همچنین فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران، روسا و کارکنان این شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس عذاری اهوازی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردم حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: جلسات جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان به صورت مکرر با دعوت از علما و سرداران دفاع مقدس در این شرکت برگزار شده و اثرات خوبی را به جا گذاشته است.

مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان ضمن تقدیر از حضور سردار نوعی اقدم در این آیین، وی را سرداری بی بدیل و شجاع در حفظ امنیت کشور در هشت سال دفاع مقدس و حرمین شریفین و همچنین یار صدیق شهید سلیمانی و سرباز جان برکف مقام معظم رهبری دانست و در سخنانی یاد و نام برادران شهید ایشان را گرامی داشت.

سردار نوعی اقدم در این مراسم یکی از فرمان‌های مقام معظم رهبری را جهاد تبیین دانست و گفت: سال‌هاست که آمریکا قصد دارد برای ایران ارباب بازی دربیاورد که ایران همواره جواب محکمی به آن داده و هر آنچه ما در ۴۴ سال انقلاب می‌خواستیم به لطف خداوند شده است.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید، افزود: در‌جنگ تحمیلی ایران تقریبا با کل جهان در جنگ بود و از ۳۶ کشور دنیا اسیر داشت. ایران همواره اتفاقات بزرگ منطقه را رقم زد که نشان می‌دهد که ربّ همواره ارباب ماست.

فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: سردار سلیمانی با تشکیل لشکری در عراق داعش را نابود کرد و در همان زمان آمریکا ۶ هزار سرباز در عراق داشت که جرات مقابله با سردار سلیمانی را نداشتند.

وی شهید سلیمانی را قهرمان خُدایی، و اراده خدا را بر اراده غیر خدا غالب دانست و گفت: نباید منفعل فکر کنیم، زمانی کشور چیزی نداشت ولی حالا یکی از ابر قدرت‌های جهان است.

سردار نوعی اقدم در پایان ضمن اشاره به اهمیت شرکت نفت و گاز اروندان، فعالیت کارکنان حوزه تولید و صنعت در صرفه‌جویی ارزی را بسیار مهم دانست و از آنها خواست تا مانند گذشته از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نکنند. وی همچنین به کارکنان توصیه کرد در‌ انتخابات پیش‌رو با تاثیر بر روی حداقل یکنفر آن را پای صندوق رای آورده و این حماسه ملی را مانند همیشه پُر شور کنند تا سرنوشت کشور بار دیگر به دست خود مردم رقم بخورد.

شناسه : 1509 21 دی 1402 - 08:51 88 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.