حدیث روز
متن حديث

جمعه، 27 مهر 1403 Friday, 18 October 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1904 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزیِ در خیابان نادری با کمک چهار ایستگاه آتش نشانی خبرداد.

پ
پ

مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزیِ در خیابان نادری با کمک چهار ایستگاه آتش نشانی خبرداد. 

به گزارش خط شهر ،قنبری گفت: بیست و پنجم آذر ماه سال جاری ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه آتش سوزی در مجتمع تجاری واقع در چهارراه نادری اطلاع رسانی شد. 

وی ضمن تاکید بر سرعت عمل آتش نشانان در اعزام به محل حادثه گفت: در جریان دریافت خبر آتش سوزی آتش نشانان در کمترین زمان و با وجود ترافیک هسته مرکزی شهر  با تجهیزات کامل به محل حادثه رسیده و عملیات امدادرسانی را آغاز نمودند.

  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در جریان این حادثه یک واحد تجاری «کافی شاپ» دچار حریق شد و با توجه به تجمع بالای مردم و پارک  خودروها در اطراف محل حادثه، باعث سخت‌تر شدن کار امدادرسانی شد.

  قنبری تصریح کرد: از چهار ایستگاه «شهید سلیمانی، شهید لندی، سپیدار و ۹۹ کورش» با استفاده از ده دستگاه خودرو و ۴۰ نیروی آتش‌نشان در دو ساعت و نیم، عملیات آتش سوزی مهار شد که  خوشبختانه هیچ‌گونه حادثه جانی در پی نداشت.

  قنبری با اشاره به سرعت عمل آتش نشانان در جلوگیری از سرایت حریق به مغازه‌های اطراف گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی می باشد.

 

 

 

 

 

شناسه : 1396 27 آذر 1402 - 11:32 113 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.