حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×
به دلیل مه گرفتگی؛

مه گرفتگی سه پرواز فرودگاه اهواز را باطل کرد/مسافران قبل از پرواز با ۱۹۹ تماس بگیرند

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: سه پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز به دلیل وقوع مه گرفتگی و کاهش شعاع دید امروز دوشنبه باطل شدند و سه پرواز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

پ
پ

به گزارش خط شهر، مهدی رزاز روز دوشنبه در گفت وگو بیان کرد: پرواز شرکت‌های کارون به شماره‌ ۲۵۳۱ مسیر اهواز - جزیره سیری، کارون ۲۶۲۱ و قشم ایر ۱۲۱۱ در مسیر اهواز به تهران تاخیر دارند و وارش ۵۸۵۱ و ۵۸۵۳ و کاسپین ۰۲۱ مسیرهای اهواز به تهران باطل اعلام شدند.  وی افزود: روز گذشته نیز سه پرواز مسیر اهواز به تهران به دلیل مه‌گرفتگی لغو شد. 

رزاز ادامه داد: طی چند روز اخیر به دلیل وقوع مه گرفتگی شدید و کاهش شعاع دید برخی پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز لغو و یا با تاخیر انجام شد به همین دلیل برای جلوگیری از معطلی و یا ازدحام مسافران در فرودگاه، وضعیت پروازها با شماره اعلام شده بررسی شود. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه به دلیل شرایط بد آب و هوایی با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند تا از تاخیر و یا لغو احتمالی پروازها مطلع شوند. 

به گزارش خط شهر اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع پدیده مه‌گرفتگی طی هفته جاری در اغلب مناطق استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود. 


منبع خبر: ایرنا
شناسه : 1395 27 آذر 1402 - 10:45 107 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.