حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

اولین همایش تجلیل از موسسات خیریه ، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در استان خوزستان

اولین همایش تجلیل از موسسات خیریه ، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در استان خوزستان با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مقامات استانی و محلی در  اهواز برگزار شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار خط شهر از اهواز، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) جمال شیبه_ امروز یکشنبه ۱۹ آذر ماه_ در اولین همایش تجلیل از موسسات خیریه ، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی  در اهواز گفت : وقتی که امام خمینی (ره )در چهاردهم اسفند ماه ۱۳۵۷، دستور تاسیس کمیته امداد را صادر کردند ، سه هدف بزرگ در نگاه عمیق ایشان وجود داشت.هدف اول، توجه ویژه به محرومین و نیازمندان به عنوان ولی نعمتهای انقلاب اسلامی. هدف دوم،توسعه فرهنگ خیر و احسان و نیکوکاری به عنوان سنت حسنه پیامبر (ع ).هدف سوم برطرف ساری  مشکلات محرومین و نیازمندان به دست خود مردم.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری دارد نسبت به اهمیت هیت امناهای کمیته امداد که فرمودند: کمیته امداد امام خمینی( ره )باید تکیه اش بر کمک های مردمی باشد. در حال حاضر تفکر و نگاه حاکم در کمیته امداد امام خمینی (ره) این است که بتوانیم از ظرفیت های مردمی ، موسسات خیریه ، مراکز نیکوکاری  استفاده بهتری داشته  باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خوزستان گفت: ما توانستیم در ۸ ماهه امسال بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان تعاملات ما با مؤسسات خیریه داشته باشیم. این رقم تا به امروز بی سابقه بوده است. این نگاه در کمیته امداد وجود دارد که موسسات خیریه شرکای معنوی ما هستند، که نتیجه و سود این مشارکت به سود محرومین و نیازمندان جامعه خواهد بود و این مبارکترین شراکت در دنیاست.

خبرنگار : اعظم صمدزاده

شناسه : 1349 19 آذر 1402 - 14:36 142 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.