حدیث روز
متن حديث

پنج شنبه، 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1885 تعداد خبرهای امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

دومین محموله هلال احمر خوزستان برای کمک به مردم مظلوم غزه ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: دومین مرحله کمک‌های مردمی و بشر دوستانه هلال احمر خوزستان از مبدا اهواز و به منظور بارگیری کشتی در بندر شهید رجایی به غزه ارسال شد.

پ
پ

به گزارش خط شهر از اهواز، وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از روحیه انسان دوستانه مردم استان اظهار کرد: دومین محموله کمک‌های بشر دوستانه مردم و هلال احمر خوزستان شامل مواد غذایی،زیستی و مایحتاج روزانه مردم غزه از مبدا اهواز و به منظور بارگیری کشتی در بندر شهید رجایی به غزه ارسال شد.

   وی افزود: بیش از 100 هزار بطری آب معدنی، 50 هزار کنسروجات و دو هزار پتو بخشی از این کمک‌ها بود که توسط مردم و نهادهای مختلف اهدا که این جمعیت پس از دسته بندی و بسته بندی آن‌ها را ارسال کرد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ضمن تقدیر از همه کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت کرده‌اند عنوان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با عضویت در پویش ما هدف نیستیم و امضا کمپین، آمادگی کامل خود را جهت اعزام به غزه اعلام کردند تا در راستای اهداف عالیه جمعیت هلال‌احمر و صلیب سرخ به امدادرسانی مردم بی‌دفاع فلسطین بپردازند. 


منبع خبر: خبرگزاری فارس
شناسه : 1033 06 آبان 1402 - 15:42 134 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.