حدیث روز
متن حديث

جمعه، 27 مهر 1403 Friday, 18 October 2024 ساعت آمار کلی سايت
تعداد کل نوشته ها : 1904 تعداد خبرهای امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0
×

توزیع گسترده تجهیزات میان مدارس خوزستان در سال تحصیلی جاری

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جاری، توزیع گسترده تجهیزات از جمله هفت هزار میز و نیمکت، ۲۰۰ دستگاه کولر، ۸۰ دستگاه کپی و چاپگر انجام شد، با این حال نیازمندی مدارس اهواز بیش از این‌ها است.

پ
پ

به گزارش خط شهر، محمد سعیدی‌پور در حاشیه بازدید رئیس سازمان نوسازی کشور از مدارس اهواز اظهار کرد: از مدارس مختلف شهرستان اهواز برای بررسی دغدغه‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش در حوزه تجهیزات عمرانی بازدید به عمل آمد و بیشتر مشکلات معلمان و دانش‌آموزان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. 

وی افزود: بیشتر دغدغه آن‌ها در حوزه تجهیزات سرمایشی و نیازمندی به تجهیزات الکترونیکی به ویژه هوشمندسازی بود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: در آستانه سال تحصیلی جاری، توزیع گسترده تجهیزات از جمله هفت هزار میز و نیمکت، ۲۰۰ دستگاه کولر، ۸۰ دستگاه کپی و چاپگر انجام شد، با این حال نیازمندی مدارس اهواز بیش از این‌ها است.

  وی تصریح کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بر اساس اعتبارات و تخصیص‌هایی که در استان و سفرهای ریاست سازمان نوسازی کشور دریافت کرده است، تلاش می‌کند به مدارس و آموزش و پرورش کمک‌رسانی لازم را انجام دهد تا شاهد آموزش مطلوب در مدارس شهرستان اهواز باشیم.

  سعیدی پور اضافه کرد: امروز با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، ۱۲۶ کلاس درس در قالب ۲۰ مدرسه در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه به بهره‌برداری رسید. 


منبع خبر: ایمنا خوزستان
شناسه : 1031 06 آبان 1402 - 15:17 152 بازدید ارسال توسط : خط شهر

ثبت دیدگاه

تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال نمایید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.